Etusivu Uutuudet Tarjoukset Uutiset Yhteydenotto Oma asiakastili Miksi ostaa meiltä? Yhteistyö
Find us on Facebook
Tuoteryhmät
Tietosivut
Maksutavat



Mobilepay
10% alennus verkkokauppaan
Kirjaudu sisään
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Tilaa uutiskirje
Tilaa Kauneusmaailma.fi uutiskirje ja pysyt ajan tasalla.
Instagram Kauneusmaailma.fi
Usein kysyttyjä kysymyksiä / Kauneusmaailma.fi

UKK – Usein kysyttyjä kysymyksiä


1. Mitä maksutapoja teillä on?

- Voit maksaa tilauksesi verkkopankin kautta, Mobilepaylla, PayPalilla, tai laskulla Klarnan, Collectorin sekä Jouston kautta.


2. En saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

- Tarkista  ensin onko tilausvahvistus mennyt sähköpostisi roskapostit- kansioon. Jos vahvistusta ei löydy, ota asiakaspalveluumme yhteyttä niin tarkistamme onko tilaus tullut läpi.


3. Milloin saan tilaukseni?

- Arkisin ennen klo 12 tehdyt tilaukset pyrimme lähettämään samana päivänä. Tämän jälkeen tilatut lähtevät joko samana, mutta viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tilaukset ovat perillä pääsääntöisesti 1-4 arkipäivässä tilauksesta.

 
4. Sain viestin että tilaukseni on lähetetty, mutta siitä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään?

- Lähetämme tilaukset aina samana päivänä, kun olemme lähettäneet sähköpostitse toimitusvahvistuksen, joka sisältää lähetystunnuksen sekä linkin lähetyksen seurantaan Postin tai Matkahuollon verkkosivuille. Lähetysten seuranta päivittyy joskus viiveellä, vaikka paketti olisikin jo matkalla sinulle. Jos muutamassa arkipäivässä ei seurannassa tapahdu muutoksia, olethan aspaamme yhteydessä.  Pääsääntöisesti toimitusaikamme on 1-4 arkipäivää.


5. Sain alennuskoodin, miksi se ei toimi?

- Tarkista että koodi on kirjoitettu varmasti oikein, ilman välimerkkejä. Koodit ovat voimassa vain tietyn aikaa, joten voi myös olla että koodisi on vanhentunut. Alennuskoodit eivät yleensä toimi valmiiksi alennettuihin tuotteisiin, eikä kauneudenhoitolaitteisiin. Myöskään tuotepaketeista ei saa koodilla lisäalea, koska paketti on  valmiiksi edullisempi kuin tuotteet yksittäin ostettuna.

 
6. Mihin alennuskoodi laitetaan?

- Ostoskorissa viedessäsi tilausta eteenpäin, on pieni alennuskoodi- palkki jonne koodin voi kirjoittaa. Alennus tulee näkyviin seuraavalla sivulla ennen maksua.


7. Haluan rekisteröityä tukkuasiakkaaksi. Miten se tehdään?

- Jos olet kauneusalan ammattilainen, alan yrittäjä tai opiskelija, voit rekisteröityä täältä: Yritysasiakkaat / Kauneusmaailma.fi
Käsittelemme hakemukset manuaalisesti ja päivitämme tukkuhinnat tilillesi tarkistuksen jälkeen.


8. Miksi haluamaani tuotetta ei pysty ostamaan vaikka se on kauppanne valikoimassa? Mistä voin ostaa sen?

- Tuote voi olla väliaikaisesti loppu, mutta silti näkyvillä koska tuote on edelleen valikoimassa ja sitä tulee todennäköisesti lisää. Uuden erän saavuttua tuote laitetaan myyntiin. Kokonaan poistuneet tuotteet pyrimme poistamaan verkkokaupasta.


9. Voiko tilauksen peruuttaa tai palauttaa?

- Tottakai onnistuu. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, olethan meihin heti yhteydessä.  Mikäli tilaus on ehditty jo lähettää,  tulee se palauttaa alla olevien ohjeiden mukaan. Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus. Ilmainen palautusoikeutemme koskee kuluttajia.

Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautus- tai hyvitysoikeutta ei ole tuotteiden luonteen vuoksi avatuilla tai muuten myyntikelvottomilla (mm. kasvomaskit) tai käytetyillä tuotteilla. Voit palauttaa käyttämättömän ja avaamattoman tuotteen alkuperäisessä paketissa hyvin pehmustettuna ja pakattuna. Muista liittää palautukseesi mukaan mahdolliset tilaajalahjat. Ilmoitus tuotteen palauttamisesta on tehtävä sähköpostitse (info@kauneusmaailma.fi) ennen tuotteen palauttamista. Meillä on palautussopimus Postin ja Matkahuollon kanssa. Viet paketin vain lähimpään Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen ja ilmoitat alla olevan Postin logistiikkatunnuksen tai Matkahuollon palautustunnuksen. 

Postin logistiikkatunnus: 640486

Matkahuollon palautustunnus: 9528397

Smartpostissa palautus onnistuu samalla lokerokoodilla kuin paketin noutokin, palautat vain samaan automaattiin. 


10. Voinko noutaa tilaukseni liikkeestä, missä se sijaitsee?

- Voit noutaa tilauksesi Tapiolan tukusta, osoitteesta Itätuulenkuja 7A 02100 Espoo aukioloaikojemme puitteissa. Muistathan valita tilauksesi toimitustavaksi ”Nouto kauppiaan toimipisteestä”, niin toimituskuluja ei veloiteta.
 

Ostoskori
0 kpl
kauneusmaailma.fi contact
Tuotehaku
Anna tuotehaun hakusana
 
Laajennettu haku
Valmistajat
Toimitustavat
Toimitus kirjeenä tai nouto postista3.90€
Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana9.90€
Matkahuolto Lähellä-pakettiTarvitaan paikkakunta
Nouto Kauneusmaailma tukusta (Espoo, Tapiola)0.00€
Nouto Postin pakettiautomaatistaTarvitaan paikkakunta
Toimituskulut päivittyvät automaattisesti ostoskorin sisällön mukaan.

Ilmainen toimitus yli 60e tilauksiin ja ilmainen kotiinkuljetus yli 250e tilauksiin. Yli 250 € tilauksesta maksamme toimituskulut.
Valitse kieli
Suomi English
Tarjoukset
Dermal Yeppen Coconut kosteuttava peel-off naamio 25g Dermal Yeppen Coconut kosteuttava peel-off naamio 25g
3.15€  4.50€
Herman's Amazing Vicky Violet hiusväri Herman's Amazing Vicky Violet hiusväri
12.40€  12.90€
Herman's Amazing Mathilda Granny Grey hiusväri Herman's Amazing Mathilda Granny Grey hiusväri
12.40€  12.90€
Uutuudet
Dermacure V Lipolaser
Dermacure V Lipolaser
alkaen 0.00€
Kauneussalonki Espoon Tapiolassa
smarpost banneri
matkahuolto logo