Frontpage What's new Specials News Contact us Your account
Find us on Facebook
Categories
Information pages
paytrail
Mobilepay
10% alennus verkkokauppaan
Login
E-mail address:
Password:
Subscribe newsletter
Subscribe to our newsletter and always stay up-to-date.
Instagram Kauneusmaailma.fi
Usein kysyttyjä kysymyksiä / Kauneusmaailma.fi

UKK – Usein kysyttyjä kysymyksiä


1. Mitä maksutapoja teillä on?

- Voit maksaa tilauksesi verkkopankin kautta, Mobilepaylla, PayPalilla, tai laskulla Klarnan, Collectorin sekä Jouston kautta.


2. En saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

- Tarkista  ensin onko tilausvahvistus mennyt sähköpostisi roskapostit- kansioon. Jos vahvistusta ei löydy, ota asiakaspalveluumme yhteyttä niin tarkistamme onko tilaus tullut läpi.


3. Milloin saan tilaukseni?

- Arkisin ennen klo 12 tehdyt tilaukset pyrimme lähettämään samana päivänä. Tämän jälkeen tilatut lähtevät joko samana, mutta viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tilaukset ovat perillä pääsääntöisesti 1-4 arkipäivässä tilauksesta.

 
4. Sain viestin että tilaukseni on lähetetty, mutta siitä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään?

- Lähetämme tilaukset aina samana päivänä, kun olemme lähettäneet sähköpostitse toimitusvahvistuksen, joka sisältää lähetystunnuksen sekä linkin lähetyksen seurantaan Postin tai Matkahuollon verkkosivuille. Lähetysten seuranta päivittyy joskus viiveellä, vaikka paketti olisikin jo matkalla sinulle. Jos muutamassa arkipäivässä ei seurannassa tapahdu muutoksia, olethan aspaamme yhteydessä.  Pääsääntöisesti toimitusaikamme on 1-4 arkipäivää.


5. Sain alennuskoodin, miksi se ei toimi?

- Tarkista että koodi on kirjoitettu varmasti oikein, ilman välimerkkejä. Koodit ovat voimassa vain tietyn aikaa, joten voi myös olla että koodisi on vanhentunut. Alennuskoodit eivät yleensä toimi valmiiksi alennettuihin tuotteisiin, eikä kauneudenhoitolaitteisiin. Myöskään tuotepaketeista ei saa koodilla lisäalea, koska paketti on  valmiiksi edullisempi kuin tuotteet yksittäin ostettuna.

 
6. Mihin alennuskoodi laitetaan?

- Ostoskorissa viedessäsi tilausta eteenpäin, on pieni alennuskoodi- palkki jonne koodin voi kirjoittaa. Alennus tulee näkyviin seuraavalla sivulla ennen maksua.


7. Haluan rekisteröityä tukkuasiakkaaksi. Miten se tehdään?

- Jos olet kauneusalan ammattilainen, alan yrittäjä tai opiskelija, voit rekisteröityä täältä: Yritysasiakkaat / Kauneusmaailma.fi
Käsittelemme hakemukset manuaalisesti ja päivitämme tukkuhinnat tilillesi tarkistuksen jälkeen.


8. Miksi haluamaani tuotetta ei pysty ostamaan vaikka se on kauppanne valikoimassa? Mistä voin ostaa sen?

- Tuote voi olla väliaikaisesti loppu, mutta silti näkyvillä koska tuote on edelleen valikoimassa ja sitä tulee todennäköisesti lisää. Uuden erän saavuttua tuote laitetaan myyntiin. Kokonaan poistuneet tuotteet pyrimme poistamaan verkkokaupasta.


9. Voiko tilauksen peruuttaa tai palauttaa?

- Tottakai onnistuu. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, olethan meihin heti yhteydessä.  Mikäli tilaus on ehditty jo lähettää,  tulee se palauttaa alla olevien ohjeiden mukaan. Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus. Ilmainen palautusoikeutemme koskee kuluttajia.

Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautus- tai hyvitysoikeutta ei ole tuotteiden luonteen vuoksi avatuilla tai muuten myyntikelvottomilla (mm. kasvomaskit) tai käytetyillä tuotteilla. Voit palauttaa käyttämättömän ja avaamattoman tuotteen alkuperäisessä paketissa hyvin pehmustettuna ja pakattuna. Muista liittää palautukseesi mukaan mahdolliset tilaajalahjat. Ilmoitus tuotteen palauttamisesta on tehtävä sähköpostitse (info@kauneusmaailma.fi) ennen tuotteen palauttamista. 


10. Voinko noutaa tilaukseni liikkeestä, missä se sijaitsee?

- Voit noutaa tilauksesi Tapiolan tukusta, osoitteesta Maapallonkatu 8 H, 02210 Espoo aukioloaikojemme puitteissa. Muistathan valita tilauksesi toimitustavaksi ”Nouto kauppiaan toimipisteestä”, niin toimituskuluja ei veloiteta.
 

Shopping cart
0 pcs
kauneusmaailma.fi contact
Product search
Enter a product search keyword
 
Advanced search
Manufacturers
Choose language
Suomi English
Shipping methods
Delivery as letter or to post office4.90€
Post home delivery on chosen date9.90€
Matkahuolto Near ParcelTarvitaan paikkakunta
Fetch from merchant's store0.00€
Nouto Postin pakettiautomaatistaTarvitaan paikkakunta
The shipping fees are automatically updated according to your cart contents. For over 250 € orders we pay the shipping.
Specials
Diet Esthetic Vit Vit Vitamin C tissue mask 20g Diet Esthetic Vit Vit Vitamin C tissue mask 20g
2.30€  2.50€
Diet Esthetic Gold cream SPF15 50ml Diet Esthetic Gold cream SPF15 50ml
15.90€  19.90€
Lipstick Shiny lips light purple 4g Lipstick Shiny lips light purple 4g
3.36€  8.40€
What's new
Hiusten ja Parran suoristusharja
Hiusten ja Parran suoristusharja
25.00€   14.00€
Kauneussalonki Espoon Tapiolassa
matkahuolto logo