UUDENVUODEN ALE! -20% KOODILLA "UUSIVUOSI"
ILMAINEN TOIMITUS YLI 60€ TILAUKSIIN. MUULLOIN 4.9€.

UKK – Usein kysyttyjä kysymyksiä

1. Mitä maksutapoja teillä on?

- Voit maksaa tilauksesi verkkopankin kautta, Mobilepaylla, PayPalilla, tai laskulla Klarnan, Collectorin sekä Jouston kautta.

2. En saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

- Tarkista  ensin onko tilausvahvistus mennyt sähköpostisi roskapostit- kansioon. Jos vahvistusta ei löydy, ota asiakaspalveluumme yhteyttä niin tarkistamme onko tilaus tullut läpi.

3. Milloin saan tilaukseni?

- Arkisin ennen klo 12 tehdyt tilaukset pyrimme lähettämään samana päivänä. Tämän jälkeen tilatut lähtevät joko samana, mutta viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tilaukset ovat perillä pääsääntöisesti 1-4 arkipäivässä tilauksesta. 

4. Sain viestin että tilaukseni on lähetetty, mutta siitä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään?

- Lähetämme tilaukset aina samana päivänä, kun olemme lähettäneet sähköpostitse toimitusvahvistuksen, joka sisältää lähetystunnuksen sekä linkin lähetyksen seurantaan Postin tai Matkahuollon verkkosivuille. Lähetysten seuranta päivittyy joskus viiveellä, vaikka paketti olisikin jo matkalla sinulle. Jos muutamassa arkipäivässä ei seurannassa tapahdu muutoksia, olethan aspaamme yhteydessä.  Pääsääntöisesti toimitusaikamme on 1-4 arkipäivää.

5. Sain alennuskoodin, miksi se ei toimi?

-Tarkista että koodi on kirjoitettu varmasti oikein, ilman välimerkkejä. Koodit ovat voimassa vain tietyn aikaa, joten voi myös olla että koodisi on vanhentunut. Alennuskoodit eivät yleensä toimi valmiiksi alennettuihin tuotteisiin, eikä kauneudenhoitolaitteisiin. Myöskään tuotepaketeista ei saa koodilla lisäalea, koska paketti on  valmiiksi edullisempi kuin tuotteet yksittäin ostettuna. 

6. Mihin alennuskoodi laitetaan?

- Ostoskorissa viedessäsi tilausta eteenpäin, on pieni alennuskoodi- palkki jonne koodin voi kirjoittaa. Alennus tulee näkyviin seuraavalla sivulla ennen maksua.

7. Haluan rekisteröityä tukkuasiakkaaksi. Miten se tehdään?

- Jos olet kauneusalan ammattilainen, alan yrittäjä tai opiskelija, voit rekisteröityä täältä: Yritysasiakkaat / Kauneusmaailma.fiKäsittelemme hakemukset manuaalisesti ja päivitämme tukkuhinnat tilillesi tarkistuksen jälkeen.

8. Miksi haluamaani tuotetta ei pysty ostamaan vaikka se on kauppanne valikoimassa? Mistä voin ostaa sen?

- Tuote voi olla väliaikaisesti loppu, mutta silti näkyvillä koska tuote on edelleen valikoimassa ja sitä tulee todennäköisesti lisää. Uuden erän saavuttua tuote laitetaan myyntiin. Kokonaan poistuneet tuotteet pyrimme poistamaan verkkokaupasta.

9. Voiko tilauksen peruuttaa tai palauttaa?

- Tottakai onnistuu. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, olethan meihin heti yhteydessä.  Mikäli tilaus on ehditty jo lähettää,  tulee se palauttaa alla olevien ohjeiden mukaan. Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus. Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 30 päivän palautusoikeus. Palautus- tai hyvitysoikeutta ei ole tuotteiden luonteen vuoksi avatuilla tai muuten myyntikelvottomilla (mm. magneettiripset), hygieniatuotteilla tai käytetyillä tuotteilla. Voit palauttaa käyttämättömän ja avaamattoman tuotteen alkuperäisessä paketissa hyvin pehmustettuna ja pakattuna. Muista liittää palautukseesi mukaan mahdolliset tilaajalahjat. Ilmoitus tuotteen palauttamisesta on tehtävä sähköpostitse (info@kauneusmaailma.fi) ennen tuotteen palauttamista. 

10. Voinko noutaa tilaukseni liikkeestä, missä se sijaitsee?

- Voit noutaa tilauksesi Olarin tukusta, osoitteesta Maapallonkatu 8 H, 02210 Espoo aukioloaikojemme puitteissa. Muistathan valita tilauksesi toimitustavaksi ”Nouto kauppiaan toimipisteestä”, niin toimituskuluja ei veloiteta.